Bijgewerkt: 23 september 2024
E-mail handtekening bekijken en instellen in office365
Heb je door de WEBJONGENS een e-mailhandtekening laten maken? Dan is de volgende stap dat je deze aan je e-mailprogramma toevoegd. Dat werkt op de volgende manier:
- Log in bij je Outlook-account via Microsoft 365.
- Klik rechtsboven op het tandwielicoontje (Instellingen).
- Scroll naar beneden en klik op Alle Outlook-instellingen weergeven.
- Ga naar E-mail > Opstellen en beantwoorden.
- In het veld E-mailhandtekening, voeg je de gewenste handtekening toe.
- Als je een HTML-bestand hebt ontvangen, open dit in je browser, selecteer de handtekening (CTRL + A), en kopieer deze (CTRL + C). Plak (CTRL + V) de handtekening in het handtekeningveld in Outlook.
- Vink aan of je de handtekening automatisch wilt toevoegen aan nieuwe e-mails en/of antwoorden.
- Klik op Opslaan.
Optioneel:
Test door een nieuwe e-mail te openen om te zien of de handtekening automatisch wordt toegevoegd.