Toegankelijkheid

Skip to main content
Bijgewerkt: 23 september 2024

E-mail handtekening bekijken en instellen in office365

Heb je door de WEBJONGENS een e-mailhandtekening laten maken? Dan is de volgende stap dat je deze aan je e-mailprogramma toevoegd. Dat werkt op de volgende manier:

  1. Log in bij je Outlook-account via Microsoft 365.
  2. Klik rechtsboven op het tandwielicoontje (Instellingen).
  3. Scroll naar beneden en klik op Alle Outlook-instellingen weergeven.
  4. Ga naar E-mail > Opstellen en beantwoorden.
  5. In het veld E-mailhandtekening, voeg je de gewenste handtekening toe.
  6. Als je een HTML-bestand hebt ontvangen, open dit in je browser, selecteer de handtekening (CTRL + A), en kopieer deze (CTRL + C). Plak (CTRL + V) de handtekening in het handtekeningveld in Outlook.
  7. Vink aan of je de handtekening automatisch wilt toevoegen aan nieuwe e-mails en/of antwoorden.
  8. Klik op Opslaan.

Optioneel:

Test door een nieuwe e-mail te openen om te zien of de handtekening automatisch wordt toegevoegd.